☠کابوس ☠

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


leyla157

leyla157

http://leyla157.loxblog.com

☠کابوس ☠

از همه خستم

☠کابوس ☠

به وبلاگ من خوش آمدید

☠کابوس ☠

از همه خستم

از زندگی از این همه تکرار خسته ام

از های و هوی کوچه و بازار خسته ام

دلگیرم از ستاره و ازرده ام ز ماه

امشب دگر زهر که وهرکار خسته ام

دل خسته سوی خانه تن خسته می کشم

آوخ...کزین حصار دل ازار خسته ام

بیزارم از خموشی تقویم روی میز

وز دنگ دنگ ساعت دیوار خسته ام

از اوکه گفت یار تو هستم ولی نبود

از خود که بی شکیپ و بی یارم خسته ام

تنها ودل گرفته وبیزار و بی امید

از خال من مپرس که بسیار خسته ام

متذر



نظرات شما عزیزان:

هوای بارونیه دلم
ساعت20:59---22 بهمن 1393
خواستم به اطلاعاتــــون برســـــونم



مـــــــــــن



فــــــوت کردم



برایم صلــــوات بفرستــــــــــین



مُــردن که همیشه زیر خاک رفتن نیست

اگه به آدم بی توجهی بشه میمیره

اگه ادما ازت یاد نکنن مُـردی

اگه ادما لهت کنن میمیری

اگه غرور آدم بشکنه ادم میمیره



آری ...



من مُــــرده ام ...



صلوات.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:از,همه,خستم,;ساعت12:3;توسط ; | |